onsdag 28 januari 2009

This House of Hell (London day 4)



London är galet, stort och faktiskt allt möjligt där emellan.

Då jag och Martina var ute och spatserade en hel dag kom vi faktiskt på det att tunnelbanan är fantastisk i London, det är ju som att komma till en ny stad var man än stannar. Det fick vi verkligen uppleva på vår irrfärd genom stan igår. London Bridge, Piccadilly Circus, Bank, Camden Town, Swiss Cottage m.fl. Alla stopp är olika och alla har sin charm liksom!

Camden var dock jättemysigt och jag vet inte hur många gånger jag faktiskt upprepade ordet "mysigt" men det var nog fler än 10 i alla fall där vi spatserade runt!
På det hela var det en mycket trevlig dag som avslutades med en sallad från Marks & Spencer, musikproduktion och 2 avsnitt Family Guy då jag började bli slut i rygg och fötter! Jag börjar få in rutin!

Fred på jorden och kärlek överallt!

1 kommentar:

Fun fact! sa...

Hehe sweet att du börjar hitta lite^^
Annars så skulle jag kunna be min vän Daniel att hjälpa dig runt. En av min brors bästa vänner. Hel skön grabb =D

Du skulle nog gilla honom ;)