fredag 9 januari 2009

Because of You

Sista dagen i Nya Zealand, and I gotta say damn!

Det har hant jattemycket, vi har sett jattemycket och varit med om massor.

Vi har avslutat med en brakmiddag pa Mezze Tapas- & Meze-bar och med en lang promenad genom Auckland by night!

Nu har jag suttit ett tag vid datorn och bokat tag och flyg till London den 23:e Januari! Terminen borjar den 26:e - sa det blir sjukt bra! Jag har for ovrigt borjat spana lite pa Trance Energy infor i ar, och ja, nu tror jag att det blir av det ocksa! 43 euro for Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Rank 1, JOOP, Markus Schossow och Aly & Fila m.fl.? I'm game! Far spana mer sen!

Tack Nya Zealand for den har gangen - det lar onekligen bli fler ganger!

Hej Sydney! Speedtour vantar - tre dagar intensivt turistande och hang med Viktor!

Fred och karlek pa jorden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att säga det var guldbaggens höjdpunkt måste betyda att det var sjukt dålig guldbagge som jag iofs inte sätt så jag vet inte:P För jätte bra var det inte.

Anonym sa...

Vafan, bjuppa in mig på Trance Energy, det där såg ju fett ös ut! :D

/Cryx