fredag 23 januari 2009

The Situation



Första anhalten på resan är avklarad - och det känns bra hittills!

Jag hann med taxin och sedermera tåget OCH jag hann med switchen av prylar mot mat i Uppsala! Tack mamma!

Nu sitter jag här på centralen och myser med lite Lauryn Hill och ska snart leta mig ut till perrong 11 där mitt tåg mot Nyköping kommer att stå! Sen blir det någon timmes väntan i Nyköping - men det är ju tur att jag har lite mat att käka - då går tiden fortare.

Kanske svänger förbi min favoritpizzeria också? Bara för att jag kan liksom?

Tack för de här sista dagarna mina vänner!

TACK Stina för dina fantastiska cupcakes! Jag orkade INTE käka alla så jag frös in de flesta. Åt upp "Bra" och "Fredrik" för jag tänkte att det skulle ge mig god tur!
TACK Kajsa för mysigt fika i Måndags - synd att det inte blev någon relax!
TACK för alla SMS jag fått av alla!
TACK för den helt flippade kvällen i Åre!
TACK för lunch och sedermera middagssällskap Sara och Jesper! Det var synd att du inte kunde hänga med på middagen Sara, för det var myspys!
TACK TACK TACK för alla kärleksförklaringar och alla lyckönskningar! Ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig och ni ska också veta att er kärlek är lätt tusenfalt besvarad! Ingen har bättre, vackrare, snyggare, trevligare, mer
omtänksamma och kärleksfulla vänner än jag!

Fred på jorden och kärlek överallt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, lät som en bra idé att välja dem framför "för" och "att";)
Hoppas resan går utmärkt och att du har det awesome i London! Vi ses på studenten och då ska du få tillbaka din drink. Jag funderar på att tatuera in det på armen så kommer jag ihåg det.
För övrigt: The cup cakes said it all! Krämz

Anonym sa...

Gyd vad jag glömde bort att skicka sms, men du vet baby :) <3!