lördag 31 januari 2009

New Dawn (London day 8)

Unsatisfactory.
Less than ideal.

Var ska jag börja - vad ska jag välja? Jag är pissförbannad, för nått nöthuvud har passat på att sno min mobil. Själva telefonen bryr jag mig inte om, det är bara pengar och det går alltid att byta ut - men jag hade säkert över 100 SMS jag hade velat spara och mängder med nummer som jag inte någon annanstans.

Jag hade boknings-sms, glada sms, flörtiga sms, skämt - ja allt liksom! Och det är bara borta. Snacka om att nån har kissat i min juice. Jag har anmält det till försäkringsbolaget så nu är det bara polisanmälan kvar.

Glädjande nyhet är dock att jag SKA åka till Trance Energy!! Jag har bokat biljetter för helgen den 6-8:e Mars så då blir det åka av! Jag är jättepepp verkligen - särskilt med tanke på vilka som kommer spela! Annat glädjande är att Viktor kommer den 9:e Mars och förhoppningsvis kommer Robin och Torfroob den 11:e - det kommer bli vrickat och galet och det ser jag verkligen fram emot!

Nu ska jag kolla vidare på dokumentären på youtube om Monsanto. Vidrigt företag. Spana in dokumentären och bli riktigt, riktigt skrämd. Del ett här.

Så "dejten" ikväll vet jag inte vad det blir av. Vi får se vad jag orkar och känner för.

Fred på jorden och kärlek till alla (förutom det j**la äcklet som snott min mobil.

1 kommentar:

Åsa Kristina H sa...

GODDAMMIT! Vad är det med folk att tro det är okej med lite allmänt chokladsittande??!! Jag går här och är arg för din skull och hoppas du får tag på den lille lymmeln, så du kan få dränka honom i juice...