onsdag 11 februari 2009

Kiss Me On My Cheek (London day 18)

iiIMPORTANT NOTICE!!
Mitt nya Engelska nummer är:
+44(0)77 8703 9328
Skicka ett SMS med ditt namn så vet jag vem jag ska lägga in!


Hur skönt är det att bli frisk? SÅHÄR (och lite, liiiite till) skönt är det faktiskt!

Energin kommer tillbaka och livsandarna får liksom en ny gnista - mysigt värre! Och tro visst att jag har passat på att utnyttja gnistan! Jag hade svårt att kliva upp imorse, men när jag såg solskenet utanför fönstret så var det helt plötsligt en riktig barnlek att spritta till liv och gå ner och käka frukost. Jag gjorde mig i ordning efter frukost och begav mig ut på dagens äventyr, långpromenader när och fjärran. Tog min ryggsäck, full med frukt, vatten och nöjen och begav mig av.

Upp till Hampstead, runt Hampstead Heath nästan ända bort till Golders Green, tunnelbanan till Covent Garden för att luncha med klassisk konsert, förlora mig lite bland all marknad därikring, upptäcka att man har virrat runt och kommit till Holborn, först ha siktet på att åka hem och sen komma på att man hade en sak till kvar att kolla, virra runt lite nere i Canada Water och hitta till Svenska Sjömanskyrkan och sen hela vägen tillbaka hem. 4-5-6 timmars frisk luft idag? Välbehövt och underbart kan vi ju säga!

Avslutar med en riktig liten myspärla till låt!



Fred på jorden och kärlek överallt

1 kommentar:

Anonym sa...

Outröttrlig låt. En av mina alltime favorites.