fredag 20 februari 2009

Air (London day 28)

Jag tappar verkligen all koll på dagarna känns det som, allt börjar flyta ihop till ett mish-mash av vanliga och fantastiska upplevelser.

Idag har väl hittills inte varit den mest spännande av dagar. Jag har suttit inne vid datorn och häckat. Jag är måttligt less. Jag köpte ett internet igår, och skulle utnyttja det vidare idag för att ladda hem lite uppdateringar och program som är nyttiga att ha. Nedladdningshastigheten har hoppat mellan 2,3kb/s och 50,8kb/s. Nedladdningstiden har då således skuttat från 5 dygn och 12 timmar till 14 minuter.. Need I say - det har tagit en jävla tid?

Nu har den hållit sig stabil ett tag och nu är den äntligen klar!

Nu får jag njuta av luft, solsken, frihet och framför allt - MAT!

Ikväll vankas det ett gäng pints i goda vänners lag! 

Fred på jorden och kärlek överallt!

Inga kommentarer: