måndag 9 februari 2009

Bloodstains (London day 17)

Jag vill inte se mig i spegeln, jag vill inte synas på några kort - jag vill gräva ner mig under täcket och bara vänta tills världen är bättre än vad den för tillfället är.

Feber som har varit uppe över 40.
Migrän i två dagar.
Magsjuka som gör att jag inte kan äta.
Räserbajs.
Muskel- och ledvärk.
Panikångestattacker.

Försökt inte ens föreställa dig hur jag ser ut, för det är ungefär 10 gånger värre. Det värsta med alltihopa? Att jag checkar ut från mitt förra rum för att byta, och får inte tillträde till det nya rummet innan 14:00.

Just, shoot me?

Fred på jorden och kärlek på avstånd

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det lät lite värre än vad jag hade tänkt mig. Lite hosta och lite snor var min tanke, det där lät ju bara hemskt.

Drick massor av te, Earl Grey och allt sånt man dricker i England;) Peace!

Anonym sa...

"Försökt inte ens föreställa dig hur jag ser ut, för det är ungefär 10 gånger värre"

Hahaha! Aw! Fick nog lite sympati feber när jag läste det där!

// Linda "En dum en"