måndag 8 september 2008

Invol2ver

Åh! Vad lycklig man blir!

Den nya designen på bloggen blev riktigt bra och efter arbetet med att tagga om alla bloggposter så blev det mycket överskådligare. Istället för 114123 taggar så fick jag begränsa mig till några få!

En annan härlig nyhet är att jag - efter mycket längtande - äntligen fått mitt förbokade exemplar av "Invol2ver" i brevlådan! Den låg där, helt ensam och bara väntade på mig! Samma dag som releasedatumet i England - moahaha! Jag kan bara säga att om "Invol2ver" når upp till bara en liten grad av vad det "Involver" gjorde så är jag nog en av de lyckligaste i världen! Nu ska jag sitta och dunka i någon timme tills det blir dags att pipa iväg ner på stan igen för middag och bio med Kamol och Stefan!




Njutbar dag!

Inga kommentarer: