lördag 6 september 2008

del hundratio

Nu står vi inför förändringar!
Stora, feta förändringar!

Min förkylning håller på att försvinna - äntligen. Jag ska byta design på bloggen. Jag håller på att få kontakt med krogar ang. en eventuell provspelning. Jag har redan en spelning om två killar kan få tummen ur (öva, öva, öva). Jag kör en vit månad - utan fylla men jag förnekar mig inte ett glas vin. Jag fyller 20 på TORSDAG! Jag ska hårdköra körkortet! Jag ska tag i mitt liv!


Booyah!

Tack till alla er som ville dansa till det jag hade att bjuda på igår, trots att jag var sjuk och sjukligt nervös så gick det bra - efter ett tag!

Puss på er - och grattis till dig Micke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också blivit anfallen av den stora monsterförkylningen! men min är också över snart ^-^ ja saknar att prata med dej. du ska få ett brev snart.

nångång.

och lycka till me körkortet ;) själv har man det ju redan *retas*

kram!