måndag 29 september 2008

Improper imposter

Jag är ganska nöjd med min helg!
Jag är ganska väldigt nöjd måste jag säga. Förutom den lilla incidenten i Fredags då alldeles alldeles för mycket alkohol cirkulerade i min kropp.


Att däcka på Busstorget och vakna av att någon står och sparkar mig i magen var inte världens höjdare. Att det dock föregicks av en hyfsad krogkväll, hyfsade förfester, en konstig massagekurs och ett jättetrevligt födelsedagskalas gjorde dock att det inte enbart blev en bitter eftersmak.


I Lördags lirade Basic Element på G3 och efter lyxbakiskäket no. 1 (Tournedos) så blev man ju faktiskt ganska pepp - trots att dagen gått åt till flyttning och att vara bakis.


I Söndags var jag på massagekurs hela dagen och lärde mig ryggtekniker och avslappnande ansiktsmassage. Gawsh vad skönt det var. Dissade dock alla former av umgänge och häng på kvällen till förmån för lite skönt ego-häng hemma - med massa god mat.

Det enda som svärtat ner helgen är dock mina otaliga panikångestattacker - I no likes. Antar att det är Frankrike och kärleksfrågor som stressar. Har bara alldeles för många frågor som jag antagligen gör bäst i att inte ens försöka rota reda på svaren på.

Attackerna är ju inte farliga, men jobbiga ändå.

Inga kommentarer: