onsdag 24 september 2008

I feel, you feel - everybody feels

Gah, att sitta och vänta på posten är ungefär som att sitta och vänta på ett SMS från någon man håller mycket av.

Man sitter som på nålar och vänder och vrider sig och så fort minsta läte kommer utifrån så springer man dit och kollar och inser att det bara var vaktmästaren eller någon annan lymling.

Skälet till att jag väntar just idag är att jag förhoppningsvis får hem två avier. TVÅ STYCKEN!

Den jag nästan mest troligt borde få skulle vara avin från Bellman & Symfon som ÄNTLIGEN säger att mina öronproppar har kommit! jag har ju slarvat bort högerproppen och sitter nu med två formgjutna vänsterproppar. Så vad gör man? Beställer två högerproppar så att man har två kompletta par!

Det andra jag väntar på - som jag vet skeppades i måndags är mina nya hörlurar!

Efter att ha sett flera par i användning av flera stora namn - däribland Carl Cox så beslöt jag mig för att läsa på lite. Tusentals nöjda kunder, massor med bra kritik från både press och vanligt folk och massa mys skrivet om dom gör att jag tog tag i saken och beställde hem ett par...



PORR PORR PORR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar aldrig vänta på posten. :o

Fredrik Scheike sa...

Och inget av mina paket har ännu kommit >.<