lördag 12 februari 2011

Jävligt Nöjd Med Min Situation

Resans första fadäs har naturligtvis redan inträffat.

Ibland känner man sig sådär extremt intelligent, just utanför Bräcke hade jag ett sånt moment. Visst, det gick fort imorse, men ryggorna var redan packade o i ärlighetens namn var allt genomtänkt redan innan. Jag ville ju ha så lite med mig som möjligt när jag åkte iväg så givetvis lämnade jag nycklarna jag inte behöver hemma. Typ de andra lägenhetsnycklarna, garagenycklarna bil- o reservnyckeln - vad herr yxskaft naturligtvis INTE tänkte på var att på den ena av dessa knippor så satt även Moderns lägenhetsnycklar.

Var ska jag sova inatt? Vems Mamma är borta på läger just den här helgen? Vem känner att han har ett IQ matchande det hos en halväten banan...?

Håll en plats åt mig Arlanda, jag kommer några timmar tidigare!

Kärlek!

Inga kommentarer: