lördag 12 februari 2011

Charcoal Round My Heart

Då har man tagit första klivet på resan, känns verkligen spännande! Jag tror det var längesen jag hade ett sånt här pirr i magen inför en resa. Det känns rätt sjukt med tanke på hur mycket jag rest hittills.

Men det är väl nått speciellt i luften över NY, eller? Det är väl nått speciellt i luften över huvud taget just nu? Nej, inte baksmälla - trots att jag nästan förtjänar en.. Haha! Kul att man fick bryta upp festen igår i alla fall, orutinerade småglin de flesta av dem. Jaja, de lär väl sig eller hur?

Undrar vad det första jag gör när jag kommer ut från att ha checkat in på hostellet är? Kommer bli sjukt roliga 11 dagar i alla fall, no doubt. Jag menar det började ju bra med att stressa ut till bussen som skulle ta mig till tåget. Jag hade ändå sjukt bra tid på mig då bussarna går så sällan på Lördagmorgonar, så det hade inte gjort något - men ändå!

Nu ska jag dunka vidare med lite tung NY-hiphop på väg bort!

Kärlek

Inga kommentarer: