måndag 6 april 2009

Forever (London)

Shoppingrunda med migrän och sur tjej - kul?

Ekvationen kan verka ohållbar, men det blev en del grejer köpt ändå. Stackars mamma som kommer att få släpa hem så mycket! Jag räknar ändå med övervikt i mitt eget bagage, men det känns taskigt att pracka på någon annan övervikt likaså!

Summa summarum blev det idag köpt:
1 DVD (This Is England)
7 Skivor (Renaissance: James Zabiela, Trentemöller, Squarepusher, Röyksopp, Shpongle, Laurent Garnier och Boards of Canada)
2 T-shirtar (Lila med knäppning i halsen och turkos)
1 Bälte (Helgult)
1 Skjorta (Röd/Svartrutig)

Hann INTE köpa jackan jag blev grymt sugen på - affären hann stänga innan jag hann dit - skick och fason va! Då får jag ta det som ett tecken, sova på saken och känna efter imorrn, känns det bra då - ja då är den min! Det är faktiskt ganska roligt att spendera pengar när allt kommer till kritan.. Och ska jag vara ärlig lägger jag mest pengar på mat och inte så mycket på mig själv.

Nu ska vi dock leva asketiskt tills mamma kommer - vilket kan låta som ett hårt löfte, men det är till på Onsdag så det är bara några dagar.

Jacka eller inte jacka? Det är drömmarnas tur att bestämma. Hoppas bara inte motorsågskvinnan från förra natten kommer tillbaka och jagar mig igen...

Fred på jorden och kärlek överallt!

Inga kommentarer: