onsdag 1 april 2009

Clockwise (London)

Dagens, nej nej nej, veckans, nej nej nej, månadens, nej nej nej, ÅRETS kraftansträngning har jag precis stått för.

Gah! Jag har sällan känt mig så duktig och äcklad på samma gång, det var något av det vidrigaste jag gjort men jag är glad att det är över och att det blev så bra som det blev! Vad är det då jag har gjort?

Jag har rensat avloppet i handfatet... Det har inte blivit gjort på jag vet inte hur många år.. Vad fanns där? Nej det tänker jag inte ens bry mig om att äckla er med - men i ett hushåll på mellan 6-8 personer, där folk rakar sig, kammar sig, röker och gör andra saker i ett handfat kan ni i alla fall, kanske, föreställa er en BRÅKDEL av vad det är jag har gått igenom! Nu väntar dusch, snickers och en god middag - för det förtjänar jag efter att ha stått och äcklats med det där i drygt 1,5h....

Fred på jorden och kärlek överallt!