torsdag 5 mars 2009

Sunset (London)

New dawn - it's a new start!

Jajjemumma! Sista blogginlägget från London på ett tag.. Eller ja, en helg i alla fall! Ikväll beger jag mig av till Heathrow för att tillbringa en natt där - vilket kommer bli fantastiskt ocoolt, men det är för någonting fantastiskt coolt!



En hel fucking weekend i Amsterdam! Moahaha! Trance Energy med Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Rank 1, John O'Callaghan, Yves Dereuyter, Aly & Fila och massor med andra! MYS MYS MYS! Trance Energy är ju bara en kväll, Lördagkväll, så imorrnkväll har jag massor med tid på mig att planera bus och ha förbaskat roligt helt enkelt! Haha!


Fred på jorden och kärlek överallt!

(PS. Den halvt retarderade ungen jag postade bild på tidigare är reklam för Pizza Hut och det enda som står på hela planchen är "Hut?!" och så är det ungen som sitter sådär.... GAH! DS.)

2 kommentarer:

Åsa Kristina H sa...

Jamen jaaa, tänk för att jag gör det va grabben! ;) Men ja, du vet teknikkåta som vi båda är, är det ju kul med lite nya gadgets! Man måste ju får räkna ner till allt som är bra, så man kan längta lite. Skulle ha en på när du kommer hem, alternativt när jag kommer och hälsar på - om jag nu hade datum för något av det :)

Kul att du ska dra till Amsterdam och partaja samma kväll som vi ska festa loss här hemma, jag peppar sönder inför imorrn :D

Jag är stolt över dig. Puss&Kram

Anonym sa...

Grabben ser ju ganska "special" ut så "Hut" kanske är de enda han kan få ur sig :D