onsdag 4 mars 2009

Simply Been Loved (London)

Här sitter jag, mitt i en trekant..

Ja alltså, en trekant med kläder som vägrar torka i vårat lilla uthus för att det har varit så mycket fukt och regn de här dagarna. Inte coolt. Så nu har jag varit tvungen att händigt ta fram mitt lilla reskitt med tvättlina och klädnypor och lösa det väldigt snyggt i rummet. Förhoppningsvis är allt torrt tills antingen jag eller Sofia kommer hem ikväll.

Vet inte om jag ska iväg och öva idag eller om jag ska ta och försöka fixa allt vad som händer med lägenheten? Det vore ju dumt att inte öva med tanke på att jag har spelning om en och en halv vecka - EN OCH EN HALV VECKA! SPELNING! GAH! Ich bin nöjd? Jag övar den tiden som är utsatt och sen springer jag iväg och köper spaghetti och alla andra basvaror! Havregryn here I come!

Nu gäller det bara att ladda med lite nytt, lite gammalt och mycket fräscht!

Fred på jorden och kärlek överallt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns det havregryn i England? :O