tisdag 24 mars 2009

It'd Be a Shame to Die Already (London)

Mycket har surrat i huvudet de senaste timmarna, dagarna, veckorna etc.

Jag har varit upptagen mycket och länge med massor med saker och verkligen inte känt att jag skulle kunnat pressa ur mig ett endaste enda litet blogginlägg trots att det är massor med saker som bara väntas på att skrivas ner!

Först - ett jättetack till Viktor och Viveka som för en och en halv vecka sen var här och gjorde London osäkert tillsammans! Det var riktigt - RIKTIGT - roligt! Intensivt var det verkligen ibland, men det blir så när det finns så mycket kärlek att ta igen mellan vänner! Viveka var också en ny rolig bekantskap - det är alltid roligt att få namn och huvud ihopkopplade till en människas åsikter och beteenden! Det var en riktigt rolig vecka och jag hoppas att ni känner att ni fått ut så mycket som ni ville av eran lilla Londonvistelse!

Sen - vad har hänt? Ptja, jag hade en spelning förra Måndagen som gick snuskigt bra om jag får säga det själv. Någon miss här, någon miss där - men vem är inte nervös första gången man kliver upp framför en relativt okänd publik? Jag hade sjukt kul i alla fall och hoppas att jag inte var den enda! Och appropå spelningar så ska jag och en klasskompis köra en back-2-back-mix nästa Torsdag på skolans Open-Jam-session på en stor bar/klubb i ett ganska trendigt kvarter i Nordöstra London! Vi kommer tillsammans ha 40 minuter, kanske lite mer om vi är snälla, till vårat set och vi mixar varannan låt vilket gör det hela betydligt mer intressant!

Londonlivet flyter på bra men jag börjar känna att det kanske räcker för denna gången. För tillfället lämnar jag inte ut jättesäkra detaljer på när jag kommer hem, men det är väl inte jättelångt in i framtiden kan vi säga!

Fred på jorden och kärlek överallt!

1 kommentar:

Gunhildsblog sa...

Det var säkert en alldeles utmärkt spelning!!
-Tja, det kan bli för mycket av det som är gott också - så välkommen åter!