onsdag 3 december 2008

Under Fire

Mycket på G - mycket som händer!

Fick klart alla papper och betalningar inför London i Måndags - så nu är det officiellt - jag har ingen återvändo! Jag börjar min utbildning den 26:e så nu är det bara boende kvar! Måste snickra ihop någon annons och sätta in på gumtree - för nu är det väldigt ovisst var jag ska bo!

Alla bilder från Prag finns uppe här.

Packning pågår! And why and where to this time? Jo, då det kanske inte undgått få så drar jag och Deg iväg till Nya Zeeland i en månad på Söndag! Jag är riktigt och galet pepp och det känns som att min packlista är komplett!



Hunnit med lite shopping, bilkörning och annat smått och gott den här veckan! Nu ska jag iväg och packa och städa - det kommer ju folk hit och kollar runt idag!

Fred och kärlek åt er alla!

Inga kommentarer: