måndag 29 december 2008

London Tower's Going Down

HJALP!

Och fort!

Jag har fatt ett apbra erbjudande om en centralt belagen - jattefin, fullt moblerad, lagenhet i centrala London och skulle verkligen inte tveka en sekund pa att hyra hela om det inte var for den massiva hyran som jag nu tankte att nagon skulle kunna hjalpa mig med! 800 quid i manaden delat pa tva inkl. alla avgifter och skatter!

FOR PRECIS! Jag soker DIG - som vill dela lagenhet med mig i drommarnas stad LONDON!

Hor av dig fort!

Fred pa jorden och karlek ar orden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade lätt gjort det om det inte var för den där jävla skolan jag går i:P
Hoppas någon hakar på erbjudandet, det lät fenomenalt bra måste jag säga! Rysskyss

Unknown sa...

hm... fan va skoj det vore, när åker vi?

Nej, men jag vet ju inte hur det är med jobb o så? Så då vet jag inte hur man gör, jag kan ju följa med i början, men går et åt hevlete o jag inte får jobb så sitter du helt plötsligt utan en rumskompis?

Hur mkt är det i svenska kronor, per person? o hur mkt kostar mat osv? helt enkelt, hur mkt gissar du att jag behöver ha varje månad?

Anonym sa...

Jag VILL!
Jag har fått nys om fotojobb / jobb på tidning i London, så förhoppningsvis, och eventuellt så kommer jag dit efter skolan. Jag hoppas, för London är underbart!

Vi kanske ses nångång då, Fredrik ;)
gott nytt år!

puss

Anonym sa...

Dude! Har skrivit på fisbook redan men jag är less på Oslo..... fett sugen på att prata lite engelska dessutom.. Hör av dig för fæn! Puss og klem