onsdag 3 december 2008

In A Flash



Gick på bio igår..

Det var de sämst 85 spenderade kronorna på mycket mycket länge. Jag kände att jag vill springa iväg, fly, spy - göra nått för att försvinna.

Inget skådespeleri värt att tala om. Inget manus att nämna - om det nu fanns nått. Värdelösa specialeffekter.
Snyggt foto, hyfsad grundidé och ett helt okej soundtrack - men DET GÖR INTE EN FILM!

Den absolut bästa biten i hela filmen var när jag spillde popcorn på golvet och var tvungen att damage-controla så att jag slapp se skiten. Sämsta var när jag insåg att de inte skämtade med sig själva, alla "one-liners" och när de byggde upp inför en uppföljare..

"You're like my own special brand of heroin" är inget att säga till någon när man ser ut som en som pundat i 20 000 år..

SE DEN INTE PÅ BIO om du gillade boken - vilken jag inte läst - men jag HOPPAS den är bättre än filmen.

1 kommentar:

ajon furstenberg sa...

fan va snygg bloggen har blivit! god damn. Och sure, jag hoppar över en filmen på bio hehe. bra att du gillade låtarna, kasta upp lite feta du med. peace