söndag 7 december 2008

Fly Away

Idag tar man återigen steget ut i den stora vida världen - och det känns... Sjukt bra!

Nya Zeeland och världsdelen Oceanien är helt och hållet en vit fläck på min karta. Jag har aldrig ens varit i närheten av något av länderna förrän nu!

Jag är borta till den 13:e Januari - och finns det möjlighet skulle jag jättegärna bli hämtad på Östersunds flygplats 22:10 den dagen!

Ni får ha en god jul och ett gott nytt år så ses vi när jag kommer tillbaka!
Fred och kärlek!

Jag bjuder på lite klipp så länge - så att ni har nått att göra iom den stundande bloggtorkan:



















1 kommentar:

Anonym sa...

Du får ändå ta och uppdatera någon gång, annars får man ju abstinens;)

Haha, norska klippet är fortfarande bäzt!

(Btw, jag tyckte att Twilight var en bra film. Du behöver inte vara vän med mig längre om du inte vill, men jag skulle uppskatta det!)