lördag 31 maj 2008

del sjuttiosju (dag 5 - STUDENTBLOGG)

Oj - aj - usch.

Kvällen igår på Marité var inte värt det. Jag bjöd en massa, en jävla massa, upptäckte jag just på mitt kontoutdrag. Jobbigt läge - men vaffan, nån blev väl glad?

Jag däremot blev alldeles för packad för mitt eget bästa och hela världen snurrade runt och ja - jag stannar med att säga att jag hamnade inne på toa på Marité..


Det var dock kul att Victor, Linda, Jonas och Veronica ville hänga med ut och festa lite. Jag och Victor brukar oftast alltid ha världens bästa kvällar men igår blev det faktiskt bara ett enda stort skenkalas. Mycket jobbigt - och idag så mår jag inte alls så topp! Något som var kul dock så var det att få träffa Sopi och hennes kompisar - vi spelade Mariokart och jag blev sjukligt mycket ägd faktiskt - men det är väl sånt som händer när man spelar med riktiga nördar.



Har även jobbat idag så det var trevligt - gick sjukt smidigt med tanke på att jag lämnade ryggsäcken med mina nycklar i hos Jesper - så det var bara flyt att mor inte kom allt för sent, annars hade jag fått mycket skit faktiskt. Blev uppringd av Robin också som tyckte att vi skulle picknicka och spela kubb nere på Österäng - låter som ett dugligt alternativ till "klassfest". Pallar inte 4 dagars faktiskt.

Inga kommentarer: