fredag 30 maj 2008

del sjuttiosex (dag 6 - STUDENTBLOGG)

Åh Fredag! Underbara underbara Fredag!

Visst är det alltid nått visst med att komma till just Fredagen varje vecka? Det känns som att förväntningarna alltid är skyhöga på allting och att alla väntar sig att just den här helgen skulle bli den bästa någonsin! Det är väl inte så konstigt nu i studenttider i och för sig!

Hittills för helgen har jag inplanerat - fest ikväll, fest imorrn (med klassen - lär antagligen inte bli av) och jobb! Ser ut som en skön helg alltså! På schemat idag så var det inbokat "2 timmar filosofi" - som att någon förutom jag kommer lyssna? Som att vi kommer ha det? - sen så har vi också studentkatalog-foto!

Summa summarum för dagen blev riktigt glassigt!

Vi satt utanför matan i nästan två timmar och stekte i väntan på ettor och tvåor att vattenmassakrera. Vi hade vattenballonger, vattengevär och vattenpistoler - det var några som fick smaka i alla fall!



Sen det absolut sista skolkortet och hämtning av balkort! Jag och Lisa är så sjukt snygga! Jag beställde två ex - ett som jag ska behålla och ett som jag tänkt att skicka till Mormor, jag tror hon skulle uppskatta det.



Fick tag på biljetter till Marité ikväll också! Plus att jag ska svänga förbi uppe på Körfältet och säga hej till SOPI bara för att visa var skåpet ska stå - haha!

Ut i solen nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

SKÅPET STÅR KVAR DÄR ET VAR FRÅNBÖRJAN, VÄNNEN! ;)