söndag 4 maj 2008

del femtionio

Jag känner mig fortfarande lite skamsen och lite som ett svin i och med gårdagskvällen - blev en väldans massa strul fram och tillbaka med skjuts och hämtning och mat hit och dit. Det gjorde inte folk mer glada att vi sen avbokade och ställde in allt ihop.

Nae, usch och fy för dålig kommunikation - jag hatar att det ska behöva bli att man sårar folk på det där sättet.

Återigen, förlåt - det var verkligen inte meningen att det skulle bli såhär ifrån början! Skyller inte på någon annan än på mig själv för allt strul. Jag lovar att jag ska försöka gottgöra det bäst jag kan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nu känner jag mej som ett svin för att jag inte hört av mej tidigare. Jag hoppas, hoppas, hoppas att du känner mej så väl så du vet att jag har absolut ingen kapacitet att vara långsint. Jag lackar när saker inte går som jag tänkt och när det blir för struligt. Men fem minuter efter så rinner det av mej. Du förblir min favorit!

Fredrik Scheike sa...

Äh :) Det löser sig - jag fick ju se dig på stan idag istället!

Du är underbar vännen och det gör mig så glad att se DIG glad :D