lördag 19 april 2008

del femtio

The great 50's! Woohoo!

Glömt att berätta att jag sökt "massa" utbildningar till hösten också. Jag satt precis som, uppenbarligen, mängder av andra människor i måndags och sökte för fulla muggar, men då sidan Studera.nu inte riktigt pallade trycket så kraschade den flera gånger.

Kändes skönt att de förlängt ansökningstiden till midnatt i fredags natt - satt faktiskt och passade på att söka nått mer. Jag får se om jag hoppar på någonting eller om det blir Thailand som Robin planerat. Jag kanske tar en distanskurs i alla fall så att jag har nått att göra under tiden jag väntar på att Robin ska mucka. Oavsett så känns det som att livet börjar bli lite allvarligare nu till hösten, vuxenlivet väntar så att säga.

Utbildningar jag sökte först var i alla fall:


Sen kompletterade jag med Franska, Spanska och allmänt liknande kurser som fanns på distans. Jag får se om jag kommer in och om jag hoppar på nått. Alla dörrar står öppna för framtiden med tanke på vad jag har för betyg och förutsättningar.

Inga kommentarer: