måndag 25 augusti 2008

del one o tre

Hyfsat grym har jag faktiskt blivit på att uppdatera bloggen!
Antar att det ändå bara är jag som läser - haha!

Jag är sjukt nöjd med kvällen i alla fall. TV-spels-sunk-kväll toppade nästan förväntningarna - så tack till grabbarna för en fet kväll!

Det har lirats NHL 94 och 98, SuperSoccer, Army of Two, Coolboarders 2, Donkey Kong Country, Super Mario Kart och Guitar Hero - sjukt najs!
Det har spisats tacos, tortillas, kladdkaka, kokosbollar, chips, godis och nachos.
Det har druckits vatten, fanta, vanlig cola och light, 7up och zingo.

Det har helt enkelt sunkats! Underbart!

Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser inte din blogg, för jag tycker inte om dig som person. :@

Anonym sa...

CP! sluta va så ego. tro att det bara är du som läger ;) ja läser också din blogg, så det så!