måndag 30 maj 2011

Fick En Smula Tillbaka.

Idag har varit en riktigt produktiv dag! Ärligt alltså, ibland kan man.

Jag har, utöver att slita som en hund med det där sabla ogräset uppe på grusgravarna på jobbet lyckas åstadkomma väldigt mycket. Hade med mig datorn och mitt mobilinternet, i förhoppning om att det skulle gå snabbare att surfa där uppe, för att fixa med papper inför USA i höst. Så varenda rast har jag lyckats göra nått. I första blev i20-(visum)-papperna ivägslängda, på lunchen sökte jag studiebidrag och svarade på frågor (och hörde av mig om ang. fortsatt DJ-jobb!) och på det andra fikat blev det till att fixa betygen och betala räkningar.

Fick ett mail förra veckan som andades panik över att de fortfarande inte mottagit mina betyg som skulle varit skickade för ca. 3,5 vecka sen.. Det löste sig iaf! Hämtade också min kavaj och lämnade tillbaka ett dåligt köp, så produktiviteten har legat på topp!

Så nu inför USA ska jag bara ha en träff med ambassaden,förbereda monologerna och sen är vi good to go!

I övrigt var det Mors dag igår och jag vill bara passa på att säga att jag har både världens bästa Mamma och Mormor! Ska bli kul att Mor kommer upp i veckan också!

Mae, nu är jag uppe långt över normaltid..

Kärlek och godnatt!

1 kommentar:

Gunhildsblog sa...

Oj, vad härligt att få undan så mycket, då kan man känna sig väldigt nöjd!!