söndag 9 november 2008

It's All About You

Jag har haft en rejält bra helg måste jag säga.

Stressade som tusan i Fredags för att försöka fixa och dona med allt vad som väntade till kvällen och till slut föll pusselbitarna på plats. Det är tur att jag kan koordinera så bra som jag kan!

Mycket stress som sagt - men bara i Fredags hann jag med en lunch på stan, en fika hos J, biljettköp, bio (tack J!), fest (utan att bli askalas - 3 öl FTW!) hos Å, utgång på G3, sabbande av knän, raggande på tanter, "fyllemat" på Byllan, taxisnack och nedregnade poliser. Flippad kväll som slutade lite för sent för att jag skulle vara pigg dagen efter.

Igår blev jag först väckt av ett SMS som undrade om jag inte skulle ner på stan och fika en sista gång innan L och S skulle sticka iväg till Australien. Jovisst skulle jag väl det, så jag var på fem minuter ute genom dörren - påklädd och allt! Fikade förvånansvärt fika på Lime för 15:- (..för att jag tattade av alla andra.. hehe..). Åkte hem till O och draftade. Fett kul och det faktum att jag kom tvåa (etta om man räknar poäng..) gjorde inte saken sämre! Spel långt in på natta i alla fall.

Upp och jobba, 1½ morot och en mazarin till frukost - vad alla män behöver för en bra start på dagen helt enkelt! Jobba mellan 12:00 och 16:30 - värt! Måste ju passa på att mjölka lite innan min tjänst antagligen försvinner. Sen hem, massage, film och nu massa retrohouse!



<3>DR KUCHO<3>

Inga kommentarer: