måndag 2 juni 2008

del åttio (Dag 3 - STUDENTBLOGG!)

Gårdagen var jäkligt mysig faktiskt - städdagen gick över förväntan bra och jag lyckades faktiskt med konststycket att dammsuga, damma och torka golvet i hallen, i köket och på toa. Jag lyckades också putsa spegeln, torka av tvättmaskinen, rengöra toan och handfatet, diska och torka av bordet.

Kort sagt - jag gjorde jäkligt bra ifrån mig igår på städfronten - sen så däckade jag totalt en timme. Jag ORKADE verkligen inte hålla ögonen öppna! Det gick bara inte! Som om någon skulle ha klubbat mig halvt död. Kvällen spenderades med Mor, god mat och ost och rödvin - allt som sig bör en vanlig söndag helt enkelt, haha!

Idag då?

SEGT att ta sig upp faktiskt - så när jag kom till skolan så mötte jag upp med Sofia och alla och vi kastade ett gäng ballonger på alla som såg ut att förtjäna en - mössorna förskonade, självklart. Sprang iväg till lektion, en utvärdering av hela kursen. Jag kom dit lite sent så jag bad om ursäkt och möts av en helt tom sal! Jag var helt själv så då var det lite svårt med en "anonym" utvärdering. Sen vidare ballongkastning och nerblötning av liven, vi måste ju ladda inför PCs beryktade attack imorrn!


Sen blev det ett enormt glassberg i form av en kompisglass på Domus med Sofia!

Se så glad hon är!


Sen har jag mixat som en idiot idag - gått kalasbra faktiskt, börjar få upp riktigt mycket skills!

Ikväll är det party - först antingen på Österäng, Jamtlibryggan eller Björkbacka - men sen på Marité och möta upp med typ alla. Vi ses i dimman!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är en mening ifrån låten every you every me av placebo som jag velat tatuera sen jag var 14. Den representerar hela min tid från 13-18. Nu vill jag ta ett steg vidare och känner det som ett bra avslut av en omvälvande tid.