lördag 14 juni 2008

del 81

Inga a:n med rondlar över so, alla sona ersätts med o:n!

Jag är i vilket fall som helst nu i Fulda och väntar po att mitt nattog mot Prag ska go. Kom över internet betydligt fortare än vad jag väntat - men när man har ca. 2 timmar att döda innan det jäkla toget gor so finns det inte mycket till val när det finns ett Internetcafé po stationen!

Resan hittills har gott mycket bra och jag har skitkul faktiskt! Lyssnat en massa po musik, skrivit massor med resedagbok och pratat med i alla fall en del roliga människor. Eller vad sägs om en jugoslavisk svensk-dansk med hus i Italien som erbjöd sig att lära mig hur man köper knark i Prag? Den andra var en lärare po väg med sitt kollegie till Edinburgh för att besöka lite olika saker. So iofs, lite osvensk har jag väl hunnit bli! Mer lär det bli om jag for bestämma!

4 nätter blir det nu i alla fall i Prag, sen blir det nog Wien och därifron direkttoget till Venedig! Gotta see, gotta see!

Spana för övrigt in Chords nya: "Things We Do For Things" - totalt intetsägande titel men ett riktigt bra hiphopalbum! Har dunkats genom hela Tyskland! Äh nu blir det tillbaka till MSN och lite annat!

PUSS fron mig :)

1 kommentar:

Ruub sa...

Han e tight, riktigt tight, den där Chords! Har inte bestämt mig än om jag ska köpa Things we.. eller Med sud i eyrum vid spilum (Sigur Rós nya).. om jag känner mig själv rätt blir det båda;) Se till o kolla in mycket holländs hiphop när du är där, dom är riktigt på uppgång där!

Be cool! Big L