söndag 10 juli 2011

The Truth

Det känns lite vemodigt, ärligt talat, men samtidigt lite bra.

Att få ha varit i Bjursås sista gången för den här gången och få hämta saker som betyder mycket för mig, som är kopplade till minnen och som jag kan skapa nya minnen runt ikring.

Jag ska inte ljuga, för det har inte varit lätt hela helgen, men med fantastiskt stöd av Mor och O och J så har det gått över förväntan. Att få sitta och snacka strunt, att kunna ta en pilsner och skratta medan solen långsamt går ner över bryggan - det är vackert. Det är kärlek, respekt, ömhet och omtanke om både det som har varit och det som är.

Jag är så otroligt tacksam för allt det jag får vara med om - motgångar och medgångar, för allt gör det mig till den jag är idag - och jag vill inte vara någon annan, hur mycket folk än försöker ändra på mig.

Älska mer, varje dag!

Kärlek

Inga kommentarer: