torsdag 20 januari 2011

Bäst Du Hostar Upp Med Lite Stålar

De senaste veckorna har jag fått såna galna cravings så att jag ibland undrat om jag varit gravid. Jag menar, vem vid sina sinnes fulla bruk sitter och längtar efter smörgåstårta eller toast? Men igår fick jag en sån sjuk craving - jag vill till New York!

Jag gick in direkt och kollade vad det skulle kosta och flyg t/r skulle bara gå på 4049:- vilket jag tycker låter helt okej! Jag har inte bokat något än, men jag måste säga att jag är sjukligt sugen!

Något annat nytt är att jag var på synundersökning idag, väldigt spännande då det faktiskt slutade med att jag kom ut och hade beställt två par glasögon.. Jaha, då var man som Modern igen då! Att -0.75 kan göra så stor skillnad på långseendet.

Får båda paren om cirka två veckor, så då är det en heeeelt ny Fredrik som väntar, blir spännande!

Kärlek!

1 kommentar:

Camilla sa...

Äh skitsnack.. Kör en vecka i whist istället. Jag kan visa dig runt och kanske tom bjuda på en öl...om du har tur!