söndag 10 oktober 2010

Sketches

Söndag, underbara Söndag. Vilodagarnas vilodag och dagen till ära är det 10/10/10!

Vad är det för häftigt med det - förutom att det bara sker en gång per århundrade? En vän upplyste mig om tiotiotio.se som förklarar saken närmare. Innebär det att det man företar sig idag alltså påverkar meningen för just ditt liv? Spännande tanke i såna fall.

I såna fall är meningen med mitt liv och min dag att ta det lugnt, vara mig själv och att njuta fullt ut. Fantastiskt, det kan jag leva med.

Veckan som gått har varit sjukt bra - en veckas semester söderöver var riktigt trevligt trots att vi långt ifrån hann med alla. Så är det när man har en vecka ledigt inklämt mellan slitpassen på SCA. Så till alla Uppsalabor, Kalmarbor, Örebrobor, Stockholmsbor, Skånebor och alla er andra jag missat - förlåt! Jag måste upp och återigen bidra till samhällets väl genom att betala skatt på mina surt förvärvade slantar!

Adjöss och tack för fisken!

Inga kommentarer: